W deszczu

Kolejne wyzwanie w Just Tag It



Na hasło "deszcz" mam jedno skojarzenie.

Nie dla mnie taniec w mżawce, dzwonienie o szyby, łaskoczące kropelki na twarzy. O nie.

Ja muszę mieć burzę. Zawieruchę. Krzyczeć w deszczu i tupać. Czasem błagać o deszcz jak wyschnięta ziemia.

"Niech mi się dzisiaj śni
że pada i grzmi
a duszę obmywa mi deszcz
a z głowy głupotę wybijają mi grzmoty
i nieprawe myśli też.

A potem po burzy
niech tak będę duży
bym tym, co im nie śni się nic
mógł nakopać po tyłku
jeśli zechcą tu chyłkiem
po nocy bez pytania przyjść

Niech mi się dziś śni!

Niech mi się dzisiaj śni
że pada i grzmi
a woda w wyspę zmieni mój dom
a na straży tej wyspy niech razem staną wszyscy
ci, którzy o tym samym śnią..."
                    Voo Voo "Grzmotołom"

Mam nadzieję, że choć trochę oddałam klimat oczyszczającej ulewy...









Pracę zgłaszam również na wyzwanie Studia75



Z dumą ogłaszam, że mój tag był jednym z dwóch najlepszych w wyzwaniu #9 :-)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy i pomysłowy kask.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzom szczęśliwa!
    Dżastii - kask??

    OdpowiedzUsuń
  3. SUUUUUPER:)!!! FANTASTYCZNE:)!!! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Deszczowym Wyzwanu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny,aż nabrałam ochoty na ciapanie i chlapanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu JUST TAG IT! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :-) dajecie mi ogromny power - bo ja się dopiero rozkręcam!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz