Styczniowa Feminka

Na zakończenie wspólnego żurnalowania na blogu "Kawa i nożyczki" Urtica podarowała mi własnoręcznie przez nią przygotowany notesik. Wygląda tak:



I kiedy zobaczyłam wyzwanie na blogu UHK Gallery, wiedziałam, że będzie pasował do niego idealnie i znów będę miała temat na cały rok. A tematem są Feminki - czyli prace z motywem kobiety/dziewczynki/laleczki. A będzie to dla mnie naprawdę wyzwanie, bo nie jestem laleczkowa, oj nie...

Moja pierwsza Feminka jest nieco przewrotnie feministyczna. I jest to kobieta, choć pozory mylą! Proszę, poznajcie się:  


Komentarze

  1. :) Super! dałam się wkręcić, może powinna zmienić image, żeby złapać szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wpis :) Cudny tekst i pięknie zrobiona strona, super, że z nami feminkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, myśl mi sie szalenie podoba :)
    Rewelacyjny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz