Na biurku

Przycisk do papierów na stare biurko -  wykonany z niepotrzebnego pudełeczka z trzema popsutymi długopisami.
Leci na wyzwanie w Retro Kraft Shop, ponieważ udało mi się zrobić je według wytycznych Karoliny. Można było bez ograniczeń wykorzystać ołówki i długopisy… więc są. Przykleiłam je na kleju na gorąco, dołożyłam dużo gazy i czarnej nici, ale ponieważ czegoś mi brakowało, a scrapowych ozdób można było dołączyć niewiele, zajrzałam tym razem do… kuchni. W roli „wypełniacza” tym razem występują kasza i grysik :-), wszystko pomalowane czarnym gesso. Trzy dopuszczone kolory to pasty woskowe Daily Art: perłowa czerwień, miedź i szafir. Wszystko owinęłam drutem, na którym umieściłam: ważkę, zegar i napis 7 dots (był jeden, przecięłam!)

Karolino, fantastyczne wyzwanie!














Komentarze

  1. Przepięknie to zrobiłaś! Wygląda bajecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak ja lubię takie ciemne magiczne cuda... Piękne! <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie zagospodarowałaś przestrzeń, bardzo kreatywnie , z moimi ulubionymi naklejkami :P Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz