Tomek

Tym razem mój synek doczekał się scrapa.
Chciałam, by LO było jasne i leciutkie - w sam raz na ten upał... mam nadzieję, że mi się udało. Zrobiłam je według mapki Wyzwań Nie-kartkowych - a jako że do kartek mi bardzo daleko, czuję, że to będzie jedno z moich ulubionych miejsc :-)





Zdjęcie z ulubionymi ślimaczkami i całe w kółeczkach :-) 











Wielbicielka oczywiście przeszkadzała :-)



Wyzwania:

Wyzwania Nie-kartkowe
Baner wyzwań
Formy geometryczne i pstelowe kolory: 13arts

.
.
.
 :-)



Komentarze

  1. Piękne LO, bardzo podoba mi się mediowe tło :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca! Idealnie dobrane kolory! I te koła... po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing page and colors! thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kompozycje z kołami. Świetne LO. Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca, świetne jest to mediowe tło! dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym i również mam nadzieję, że będzie to jedno z Twoich ulubionych miejsc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful !! Thanks for joining us at 13@rts !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tło bardzo ciekawie ozdobione, fajny klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Nie-Kartkowym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz