Drzewo

"Rozmawiałem z korą drzew, ona drzewo dobrze zna, 
Powiedziała cicho: 'dotknij ręką nieba'. 
Wyciągnąłem w górę ręce, niebo dało ciepły deszcz, 
Zwariowałem, jakby deszczu było trzeba. 

Prowadzi mnie od lat niewidzialna siła, 
Która nadaje sens i każe trwać. 
Niewiele mam, tak mało, a przecież tyle, 
Dlatego wiem, co chciał powiedzieć wiatr"

                                              Harlem "Kora"





Do wykonania pracy użyłam papierów Magicznej Kartki z kolekcji "Poranna kawa", chociaż nie wiem, czy to widać pod mediami...

















LO zgłszam na wyzwanie Magicznej Kartki, ponieważ takie właśnie najbardziej lubię robić: bez wykrojników, kwiatów i elegancji; maski i warstwy; dużo farb i chlapań i gazy i tiulu i sznurka (i w sumie bałgan)  - i zdjęcie, które mi o czymś przypomina :-)

 Użyłam tych masek:

i zgłaszam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego


oraz do Altair Art

Wyzwanie #11: 3xNIE

i do Projektu Wagi Ciężkiej

BANEREK DO POBRANIA


.
.
.
:-)

Komentarze

  1. ŚLICZNY!Dziękujemy za udział w wyzwaniu z maską.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny scrap, piękne mediowany. Podoba mi się jego nastrojowość :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super praca! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tu u Ciebie. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :-) zapraszam do częstych odwiedzin!

      Usuń
  5. Rewelacyjnie wykorzystałaś maski
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe LO. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Lo, bardzo klimatyczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny scrap. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełen artyzm! Rewelacyjna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca. Dziękujemy za udział w PWC!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny scrap, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne LO! Dziękuję za udział w zabawie z Magiczną Kartką !

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje LO jest fantastyczne! W imieniu DT Magicznej Kartki dziękuję za udział w naszym październikowym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz