Łapacz snów

Dzis mój dzień inspiracji na blogu Wyzwania Nie-kartkowe.
Temat: Łapacz snów.
Oczywiście nie mogło być tak pięknie. Mój łapacz - owszem - wyłapuje wszystkie koszmary... ale potem zostawia mnie z nimi na całą noc.



Swoją drogą nie wiem, dlaczego tak wyłazi ze mnie ciemna strona mocy...





Duuuużo mediów 13arts - mgiełki, mica, mikrokulki, splash, gesso czarne i białe, maska też







 A inspiracją była też piosenka Edyty Bartosiewicz





Strona pięknie wpisała się w najnowsze wyzwanie Mixed Media Warriors

Komentarze

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Mixed Media Warriors :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna interpretacja :) Koszmary potrafią być inspirujące :) Podobają mi się kolory i Twój łapacz snów :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu MMW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great Job! Thanks for joining us at MMW! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like it!!!Thanks for joining us at MMW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful!
    Thanks for joigning at MMW ^_^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz