Kartka z żyrandolem






Komentarze

  1. Śliczna kartka. Subtelna i pięknie skomponowana:) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna...wyjątkowa , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, ja zdecydowanie nie mam serca do wycinania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna i bardzo wyjątkowa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna. Zainspirowałaś mnie.
    Mam tekturki z żyrandolami i leżą, bo nie mam na nie pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujący tytuł i nietypowy element kartki :D Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie delikatna i romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żyrandol robi niezłą robotę:)) Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Ten żyrandol wygląda trochę jak pajęczyny babiego lata. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz